Ulebelt zoekt kantoorcoördinator

De Ulebelt heeft een vacature voor een kantoorcoördinator, per direct beschikbaar. Ben jij die enthousiaste duizendpoot die ons team komt versterken?!

De Ulebelt is een educatieve stadsboerderij met een expertisecentrum voor duurzaamheid. We werken als team samen aan ‘’duurzaam Deventer’. We zijn bezig om onze organisatie verder te professionaliseren en het werk van de teams makkelijker te maken. Onze organisatie bestaat uit 12 parttime (betaalde) medewerkers en ongeveer 60 vrijwilligers. We bieden je een fantastische werkomgeving. De meeste collega’s werken hier al jaren, zijn betrokken en vormen een hecht team. Op de werkvloer zijn we allemaal gelijk.

Op het kantoor zijn er (achterstallige) interne- en facilitaire zaken die passen bij de functie van kantoorcoördinator. Iemand die de interne zaken regelt en de hele organisatie ontzorgt. De kantoorcoördinator wordt aangestuurd door de directeur.

Taken

Jouw taken zijn heel divers. Een goed functionerende balie en het relatiebeheer hebben nu de grootste prioriteit.

1            Balie coördinatie: aansturen zelfsturend balieteam en regelen dat receptie geregeld is.

2            Relatiebeheer, contactpersoon en onderhoud contracten derden

3            Organiseren intern overleg tussen team en directie: agenda en notulen

4            Coördinatie vrijwilligerswerk: werving, selectie, nazorg, beleid, handboek

5            Communicatie met vrijwilligers en uitbrengen van Ulebelter-nieuwsbrief

6            Coördinatie  & organisatie Ulebelterdagen, maandelijkse lunch, sleutelbeheer, coronabeleid

7            Vastgoed coördinatie NV gemeente/ verbouwing/ renovatie

Kwaliteiten potentiële kandidaat

Jij bent iemand met een afgeronde relevante HBO-opleiding, bijvoorbeeld facilitair management èn met relevante werkervaring. Je gaat werken in een gedreven en professioneel team met grote ambities op het vlak van duurzaamheid. Inwerken betekent direct aan de slag gaan; leren door te doen. Er wordt veel van je verwacht en je moet iedere dag ‘leveren’. Zelfstandig werken en teamwork wisselen elkaar regelmatig af. Geen dag is hetzelfde en er zijn altijd leuke verrassingen. De minder leuke vragen om de nodige relativering. Je bent natuurtalent in organiseren, aansturen en vooral goede relaties opbouwen en onderhouden. Daarnaast kan je snel schakelen en plannen om ook de andere taken uit te voeren. Coronatijd vraagt om verbinding binnen het team en met de vrijwilligers. Jij gaat daar proactief een centrale rol in spelen.

Je herkent je in de volgende kwaliteiten:

•            Spin in het web

•            Klantvriendelijk en geduldig

•            Heeft het overzicht

•            (Pro-)actief

•            Stressbestendig

•            Aanpakker

•            Kan omgaan met diverse groepen en mensen

•            Geen 09.00 – 17.00 mentaliteit

•            4 dagen per week aanwezig

Aanstelling

De aanstelling is bij aanvang tijdelijk, maar het uitzicht is een vaste aanstelling. Je krijgt eerst een contract voor 7 maanden met intentie tot verlenging bij goed functioneren en gelijkblijvende economische omstandigheden. De aanstelling is voor 20 uur per week in schaal 7 van de CAO Zorg en Welzijn. Je begint zo spoedig mogelijk.

Sollicitatieprocedure

Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met directeur Frances Prins: f.prins@ulebelt.nl. Heb je interesse, stuur dan een motivatiebrief met CV naar f.prins@ulebelt.nl.

Door de coronasituatie vinden de sollicitatiegesprekken plaats met ZOOM. Het arbeidsvoorwaardengesprek is live met de directeur. Het eerste gesprek is gepland op donderdag 26 november. Houd ook maandag 30 november alvast vrij.

www.ulebelt.nl

-geen acquisitie-